Iskra
Posty: 22
Rejestracja: środa 07 wrz 2016, 11:35

Kwalifikacje pedagogiczne

środa 17 maja 2017, 09:30

Czy Ktoś musiał starać się o dokument potwierdzający jego kwalifikacje pedagogiczne?
Po kontroli dokumentów (bo nie biblioteki) pani z wydziały oświaty zarzuciła mi, że pomimo iż jestem nauczycielem mianowanym (mogli się w Kuratorium pomylić wg. kontrolującej), posiadam dyplom ukończenia Studium Bibliotekarskiego w Jarocinie Bibliotekarstwo o specjalności pedagogicznej, licencjat Pedagogika w zakresie bibliotekarstwa i informacji naukowej i magisterka Komunikacja i zarządzanie zasobami informacji i mam kwalifikacji bibliotecznych. POMOCY!!!
Co z tym fantem zrobić?

xandre
Posty: 646
Rejestracja: piątek 02 cze 2006, 11:16

Re: Kwalifikacje pedagogiczne

środa 17 maja 2017, 10:14

Iskra pisze:Studium Bibliotekarskiego w Jarocinie Bibliotekarstwo o specjalności pedagogicznej, licencjat Pedagogika w zakresie bibliotekarstwa i informacji naukowej
A te panie czytać ze zrozumieniem potrafią? No i mają tupet, żeby podważać Twoje mianowanie. Co niby masz im przedłożyć? Może indeks pokaż, że zdawałaś egzaminy z pedagogiki. :twisted:

arielka
Posty: 120
Rejestracja: wtorek 15 sty 2008, 13:08

Re: Kwalifikacje pedagogiczne

środa 17 maja 2017, 10:29

U mnie kilkoro nauczycieli wysyłało do swoich uczelni jakiś druk, aby mieć potwierdzenie kwalifikacji pedagogicznych. Nie wgłębiałam się w temat, bo u mnie było wszystko ok. Ale wiem, że akcja była.

MałaMI
Posty: 76
Rejestracja: wtorek 08 wrz 2015, 11:51

Re: Kwalifikacje pedagogiczne

środa 17 maja 2017, 10:44

Miałam podobną jazdę, ale szczęśliwie w początkach mojej pracy.Kończyłam WSP... i potrzebne było zaświadczenie z uczelni o liczbie godzin przedmiotów pedagogicznych i odbytych praktykach.Zaświadczenie mam w dokumentach.....w tym samym czasie do koleżanki po uniwerku nikt się nie czepiał bo miała kurs pedagogiczny.Po przeliczeniu godzin - połowę tego co ja na studiach...