agab
Posty: 2
Rejestracja: poniedziałek 24 wrz 2018, 12:15

biblioteka i dyżury

poniedziałek 24 wrz 2018, 12:18

Witam. Uczę matematyki w wymiarze 20 godz. Oprócz tego mam 6 godzin biblioteki. Może ktoś wie, czy dyżury na przerwach powinni mi liczyć od 20 czy 26 godzin? Pozdrawiam

Aqa
Posty: 2316
Rejestracja: niedziela 26 sie 2007, 19:46

Re: biblioteka i dyżury

poniedziałek 24 wrz 2018, 15:06

Nie jestem prawnikiem, dobrze byłoby z nim się skontaktować. Jedna sprawa jest jasna- w bibliotece nie ma przerw i nie ma dyżurów. Biblioteka to miejsce z dyżurem non stop w czasie pracy ;) Tak, że dyżur obowiązuje z etatu dydaktyka.

kno_da
Posty: 140
Rejestracja: piątek 17 sie 2018, 17:47

Re: biblioteka i dyżury

poniedziałek 24 wrz 2018, 19:32

W mojej poprzedniej szkole miałam ilość dyżurów uzależnioną od godzin dydaktycznych. U nas wszyscy mieli przeliczoną ilość minut dyżurów proporcjonalnie do ilości godzin lekcyjnych.

agab
Posty: 2
Rejestracja: poniedziałek 24 wrz 2018, 12:15

Re: biblioteka i dyżury

poniedziałek 24 wrz 2018, 20:11

Dziękuję. A mi cały czas liczą od 26 godz. W rezultacie chcą mi przydzielić 3 długie przerwy w tygodniu, a godziny biblioteki mam chyba uzbierać z przerw 5 i 10 minutowych. :(

Beata8
Posty: 258
Rejestracja: piątek 15 sie 2014, 18:33

Re: biblioteka i dyżury

poniedziałek 03 gru 2018, 15:22

Odświeżam temat.
U mnie chyba zaczyna się akcja bibliotekarze na dyżury na przerwie.
Chodzi o to, że zgodziłam się na kserowanie materiałów dla nauczycieli. Były trzy zasady: nie wysyła się uczniów, mam chociaż kilka dni na kserowanie i nie kseruję na przerwie. Czyli nie mam czasu na kserowanie przed lekcją, za godzinę czy dwie i jak komuś zabraknie na sprawdzianie dwóch, czy pięciu kartek, to się tym nie zajmuję.
Ale znowu słyszę komentarze, że nie mają czasu na przygotowanie sprawdzianów, bo mają dyżury na przerwie. Za dużo dyżurów.