hannak
Posty: 3
Rejestracja: środa 04 kwie 2012, 11:06

Godziny ponadwymiarowe nauczyciela bibliotekarza

środa 04 kwie 2012, 11:12

Jestem nauczycielem bibliotekarzem. Mam 3 godziny ponadwymiarowe , nie w bibliotece. Do tej pory moja godzina była większa, bowiem pensum było z 18. Od stycznia stwierdzono, że miałam żle wypłacane i teraz pensum jest z 30.Regulamin wynagradzania ustalony przez burmistrza miasta mówi:
Nauczycielowi realizującemu tygodniowy obowiązkowy wymiar godzin dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych, o których mowa w art. 42 ust.3 i ust.6 Karty Nauczyciela , na zasadach określonych w art. 35 Karty Nauczyciela , przysługuje wynagrodzenie za godziny ponadwymiarowe.
Wynagrodzenie za jedną godzinę ponadwymiarową i godzinę doraźnego zastępstwa oblicza się, z zastrzeżeniem ust. 2, dzieląc przyznaną nauczycielowi stawkę wynagrodzenia zasadniczego (łącznie z dodatkiem za warunki pracy, jeżeli praca w godzinach ponadwymiarowych oraz doraźnego zastępstwa odbywa się w warunkach trudnych, uciążliwych lub szkodliwych dla zdrowia) przez miesięczną liczbę godzin tygodniowego obowiązkowego wymiaru zajęć, ustalonego dla rodzaju zajęć dydaktycznych, wychowawczych lub opiekuńczych realizowanych w ramach godzin ponadwymiarowych lub doraźnego zastępstwa nauczyciela.
Bardzo proszę o interpretacje tego przepisu.

gość1111122222

niedziela 08 kwie 2012, 21:05

Cz ktoś potrafi zinterpretować podany przepis?

Prusak

wtorek 10 kwie 2012, 12:33

Żeby mieć wypłacane za godziny ponadwymiarowe z pensum 18, musisz mieć na te 3 godziny oddzielną umowę na 3/18 właśnie. Ja tak mam.

Badas
Posty: 316
Rejestracja: środa 17 maja 2006, 11:11
Kontakt: Strona WWW

wtorek 10 kwie 2012, 13:07