anna999

Wynagrodzenie bibliotekarzy bibliotek pedagogicznych

poniedziałek 15 mar 2010, 22:57

Witam. Jestem nauczycielką bibliotekarką, ale rozważam przejście do biblioteki pedagogicznej. Może ktoś orientuje się ile wynosi podstawowe wynagrodzenie bibliotekarza w bibliotece pedagogicznej? Szukałam w internecie i nic nie mogłam na ten temat znaleźć. Dodam, że pracuję w b.sz. 3 lata, jestem nauczycielem kontraktowym.

Gość

wtorek 16 mar 2010, 12:35

Dokładnie tyle ile oficjalna stawka dla nauczyciela kontraktowego + Twój dodatek stażowy + dodatek motywacyjny. Ja na przykład mam motywacyjnego kilkanaście procent.

Kolejne dodatki możliwe w Bibl. Ped. to dodatek za kierownicze stanowisko i/lub dla opiekuna stażu - ale będąc nowym pracownikiem chyba nie należy się ich spodziewać ;-). Ja też jestem kontraktowym, na rękę dostaję prawie 1900.

Pracujemy 35 godzin w tygodniu i mamy 35 dni urlopu (w dowolnym czasie).

Gość

środa 31 mar 2010, 16:21

co do kwoty pensji to zależy w jakim województwie - bogate dają więcej kasy, bidne trzymają się kurczowo tabeli z minimalnym wynagrodzeniem i nie dają nic ponad

u nas mianowany ma na rękę ok. 1700

Gość

czwartek 01 kwie 2010, 10:58

Najmniejsza możliwa pensja nauczyciela mianowanego brutto – 2239 zł. Taka osoba pracuje minimum 6 lat (proste wyliczeni, ile czasu trzeba aby osiągnąć stopień mianowanego), otrzymuje więc dodatek stażowy – tyle procent, ile lat pracuje. Powiedzmy, że istotnie ma dopiero 6 lat pracy, wówczas ten dodatek wynosi 135 zł. Powiedzmy, że w ogóle nie otrzymuje dodatku motywacyjnego ani żadnych innych dodatków. Wówczas brutto zarabia 2374 zł i istotnie może to być ok. 1700 netto. Ale to wydaje mi się sytuacją dość rzadko spotykaną. Tak mały staż pacy u mianowanego i zero dodatku motywacyjnego. Więc powyższy przykład traktuję jako pewne ekstremum.

wielkopolanka

wtorek 10 maja 2011, 14:32